پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228556
قرارگاه خاتم‌الانبيا آماده مشارکت همه‌جانبه دربحث کشاورزي در چهارمحال و بختياري است
تاریخ انتشار : 1396/06/01 17:09:22
نمایش : 1786
معاون امور اراضي کشاورزي قرارگاه خاتم‌الانبيا از آمادگي اين قرارگاه براي مشارکت در کشاورزي با همه توان خود در چهارمحال و بختياري خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ مسعود پرستاري معاون امور اراضي کشاورزي قرارگاه خاتم‌الانبيا در نشست با استاندار چهارمحال و بختياري، با اشاره به اينکه قرارگاه خاتم‌الانبيا بيش از ۳۰۰ ابرپروژه و ۴ هزار پروژه در سراسر کشور در دست اقدام دارد اظهار کرد: اين قرارگاه با همکاري دولت پروژه‌هاي بزرگ را اجرا مي‌کند.

وي حرکت اين قرارگاه را در راستاي اجراي منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي عنوان و بيان داشت: از مسئولان در چهارمحال و بختياري انتظار داريم همچون ديگر استان‌ها کمک‌هاي لازم را براي اجراي پروژه‌ها داشته باشند.

پرستاري بيکاري را از مهم‌ترين و اصلي‌ترين مشکل براي کشور عنوان و خاطرنشان کرد: براساس آمار چهارمحال و بختياري در رتبه سوم از نظر بيکاري قرار دارد.

معاون امور اراضي کشاورزي قرارگاه خاتم‌الانبيا اضافه کرد: بايد دست به دست هم دهيم تا بتوانيم معضل بيکاري را که در همه استان‌ها مرم با ان دست به گريبانند را رفع کنيم، همچنين بايد به رفع چالش محروميت با توجه به کشاورزي در اين استان اهميت داده شود.

وي ادامه داد: در برخي موارد مطالبات بانک‌ها بيش از برخي تعاوني‌ها است که دليل آن نبود برنامه استراتژيک است.

معاون امور اراضي کشاورزي قرارگاه خاتم‌الانبيا توسعه صنايع بسته‌بندي و تبديلي را جزئي از وظايف قرارگاه خاتم‌الانبيا است.

پرستاري از آمادگي قرارگاه خاتم‌الانبيا براي مشارکت در کشاورزي با همه توان خود در چهارمحال و بختياري خبر داد و گفت: همچنين اين قرارگاه براي توسعه پروژه فدک نيازمند ۱۵۰ هکتار زمين و مساعدت از محل اعتبارات بلاعوض است و در صورت اجراي اين طرح ۵۰ نفر مشغول به کار مي‌شوند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html